Wednesday, February 23, 2011

Carina inspiratör på Starta Eget-dag, IHM med Tillväxtverket

Kl 13.00 gick jag upp på scenen med micen, redo att inspirera kring mitt företagande och berätta om hur jag tänker ang. entreprenörskap på Starta Eget-dagen på IHM Business School. 250 personer i publiken och stort intresse för företagande gjorde dagen minnesvärd. Jag kände mig glad och nöjd efteråt med att få ut mina idéer och att kunna vara inspirerande för andra. Lycka till med era företag ni som var där! :)

Citat från åhörare: "Carina är både inspirerande och tydlig i sitt buskap. En sprudlande glädjemaskin som inte lämnar någon oberörd! " Roger Johansson, Regissör (deltagare på Starta egetdagen IHM, Göteborg)

Bra lokal och fokus på IHM Business school. Tack till Tillväxtverket som bokade mig!

Vill du höra mig som inspiratör? Boka mig på Inspirationsbyrån

No comments: