Friday, April 23, 2010

Destinationsutveckling med Carina i Håverud, Dalsland.

Tidigt en aprilmorgon (22/4) reste jag till Håverud i Dalsland för att träffa blivande företagare som vill skapa upplevelser i Dalsland. Jag berättade om min egen verksamhet och inspirerade dem att tänka i lite nya banor angående att förpacka sin upplevelse. Det blev en bra dag tyckte jag själv. Jag anlitades av Västarvet och Hushållningssällskapet. (Tack för förtroendet).

En härlig man som efter ett samtal med mig funderade på både "Månskensguidningar" och "En Dalslandsresa", bra idéer som bör förverkligas!!

Jag avslutade med att påminna dem om vikten av samarbeten. Om vi samarbetar mera så kan vi nå längre, ha roligare och erbjuda gästerna mer och bättre upplevelser.


(Vackra Uddevallabron, fick jag se då jag samåkte med en annan antikvarie tillbaka till Göteborg.)

No comments: